Huispunt Dynamische, slimme branding voor een gloednieuwe service.
Huispunt is een nieuw, ambitieus bedrijf dat zich bezighoudt met het opmaken van allerlei attesten, waaronder asbest-attesten, epc/KEI enz., zowel voor de particuliere als voor B2B markt.
Voor dit merkconcept koos Gezien voor een fris ‘straight forward’ imago: klaar en duidelijk. Het symbool van Huispunt is de letterlijke vertaling van de woorden HUIS en PUNT.
Daarnaast kozen we nog voor twee extra elementen: de wolk en het uitroepteken. De wolk staat voor denk-ballonnetjes boven het hoofd van mensen wanneer ze te maken krijgen met de aan- of verkoop van een pand. Er zijn bepaalde attesten voor nodig en dat zorgt wel eens voor kopzorgen. De wolk verwijst ook naar het ziekmakende asbeststof.
Het tweede element is het uitroepteken. Het is opgebouwd uit de elementen van het Huispunt merksymbool. Het benadrukt de belangrijkheid van de aangeboden diensten. Huispunt valt op en spreekt aan. De firma onderscheidt zich van concurrenten in de sector en straalt geloofwaardigheid en professionalisme uit.