Freddies is een gevestigde waarde in Brugge voor iedereen die houdt van een lekkere, snelle hap om af te halen.

De zaak wordt gerund door twee toffe, energieke persoonlijkheden. Er klopte echter iets niet met de look & feel van de zaak. Het karakter en de ziel was niet deze die je voelde in de zaak. Daarom werd beslist om een rebranding te ontwikkelen.

Afbeelding gezien
Afbeelding gezien

Als grafisch concept voor de rebranding koos Gezien voor een uitbundig gevoel, veel kleur en vooral massa’s fun! Dit vertaalde zich in een jonge, vrolijke en persoonlijke tone of voice. Ondertussen verstevigden we de link met Freddy Mercury op wie de naam is geïnspireerd.

Afbeelding gezien
Afbeelding gezien

Freddy = power, kracht, kleur
tof, speels lettertype voor het logo met Freddy als basis
omringd door de ‘beams’ die staan voor de spotlights en energie. Bruisende en tegelijk ook zachte kleuren, afgewerkt met vrolijke elementen die het gehalte ‘happyness’ boosten.

Uiteraard kregen ook alle flyers, menu’s en affiches een volledige make-over. Onze rebranding werd in alle facetten doorgetrokken. Door de rebranding is het succes van de zaak gestegen en het klantenbestand gegroeid.

Afbeelding gezien
Afbeelding gezien

Is je bedrijf of organisatie toe aan een nieuwe uitstraling? Gezien creëert doeltreffende visuele merkidentiteiten voor bedrijven en organisaties met ambitie.

Cursor icoon

Not a one
trick pony

Branding studio

Not a one
trick pony

Branding studio