WHAT IF 0.1 ? DE GROTE POST

Gezien nam voor de sport de uitdaging aan, om een rebranding te ontwikkelen voor De GrotePost, het cultuurcentrum en de eventlocatie in Oostende. Het logo is een gestileerde afbeelding van het postkantoor. Het historische gebouw – een ontwerp van Gaston Eysselinck – werd op 22 september 1981 een beschermd monument.

Sfeerbeeld project De Grote Post | Gezien - Visual identity & branding studio in Brugge
Sfeerbeeld project De Grote Post | Gezien - Visual identity & branding studio in Brugge

We vertrokken van de architecturale lijnen en vormen die we minimalistisch uitwerkten. De vormen van het symbool zijn geometrisch en haarscherp. We zochten vervolgens een lettertype dat voor contrast zorgde dit om het geheel een boeiende, interessante spanning te geven. En wat is er meer complementair dan de mooie ronde O’s in het woord ‘grote’ en ‘post’?

Kennis maken? Samenwerken? Ideetje? Tijd voor verandering?

Laat je gegevens achter en we nemen snel contact op. We zijn alvast benieuwd naar je verhaal

Freelancer? We zoeken:

Marketing
Copywriter
Graphic Designer
Social media
strategie

Kennis maken?
Samenwerken?
Ideetje?
Tijd voor verandering?

Cursor icoon

Not a one trick pony studio

Gezien?

Not a one trick
pony studio