We starten met heel wat vragen voor jou:
Wat doen jullie? Waarvoor staan jullie? Wat maakt je anders dan de concurrent? Je kent het wel als je al eens op onderzoek ging.. Hiervan maken we een samenvatting. We bekijken hoe we jullie boodschap zo goed mogelijk kunnen uitpuren, zo vinden we het hart van jouw onderneming.
Na het invullen van de typeform wordt deze samengevat tot wat wij een merkidentiteit noemen. Dit is de blueprint van je onderneming. Het is alles waar jouw onderneming voor staat en geeft de eerste kickstart voor een doeltreffende (re)branding.
Nu we weten wie jouw doelgroep is en welke boodschap je wil overbrengen, gaan we jouw merk voorzien van een uniek logo die als brandmerk op al je communicatie terugkomt. Zo bouw je herkenbaarheid op rond je merk. We voorzien je van een zakelijke huisstijl. Daarna rollen we alles uit op alle communicatiedragers die voor jouw onderneming geschikt zijn. Bv verpakkingen, kledij, auto, gadgets…
Sterke kwaliteitsvolle beelden zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Ze moeten je identiteit gaan ondersteunen op alle kanalen. Beelden wekken zoveel emoties op, ze helpen je bij het tonen van je authenticiteit en dragen bij aan je merkverhaal.
Onmisbaar deze tijd is een unieke website die jouw normen en waarden duidelijk overbrengt. Je visuele identiteit moet op alle dragers dezelfde look & feel hebben, daarom is het aangeraden de website zeker ook te laten ontwikkelen op basis van alle voorgaande stappen.
Dit is een super handige tool waar we alle spelregels van je merk in bundelen. Ook lijsten we je strategie hier in op zodat je steeds kan teruggrijpen waar je voor staat. Waarom doen we dit? Met deze tool kun je gemakkelijk naar een reclamebureau gaan als je een promocampagne wil lanceren. Er staat in geuren en kleuren beschreven welke kleuren jullie gebruiken, wat jullie tone of voice is en alle andere do’s en don’ts. Zo zal de kwaliteit van je merk altijd gegarandeerd blijven.
Voor start-ups is het soms een hele boterham maar bij Gezien Begrijpen we dit dus we zoeken altijd naar een oplossing die haalbaar is voor jou.